FAQ

Cele mai frecvente intrebari

Puteti rezolva asta rapid, cu o vizita la audiologul local sau puteti sa ne contactati si sa faceti o programare la una dintre clinicile noastre partenere din toata tara. Programarea pentru amprentare se face doar dupa plasarea si achitarea comenzii.
Daca veti decide sa le faceti la un cabinet de audiologie, descarcati acest ghid si luati-l cu dvs.

Castile cu mulaj sunt doar pentru urechile tale si atat. De aceea NU avem o politica de returnare. Uitati-va la detaliile Garantiei.

Culoarea afisata poate varia de la produsul final. Fiecare produs este unic si personalizat, iar echipa noastra este pregatita sa va ofere cea mai buna optiune pentru casti personalizate.

Puteti incarca un fisier (.PNG sau .PSD) atunci
cand incepeti configurarea modelului dvs. si vom incerca sa il facem. Ne plac
provocarile! Daca fisierul trimis nu respecta cerintele noastre, vom incerca sa
gasim impreuna o solutie.

Asigurati-va ca le probati cat mai curand, dupa receptia comenzii. Avem o garantie de reparatie de 30 de zile, pentru refit sau fine ajustari ulterioare. Trebuie doar sa ne spuneti exact ce pare a fi problema, sa le trimiteti si vom face ajustarile. In functie de reglajele ce trebuiesc facute, le veti avea inapoi cat mai curand posibil.

Oferim o garantie de 1 an pentru componentele electronice si o garantie de 30 de zile pentru shell, daca este o problema de fit. Vedeti mai multe detalii in sectiunea Garantie.

Consultati sectiunea Ghidul utilizatorului pentru detalii.

Daca va grabiti, puteti sa verificati optiunea
de „taxa de urgenta” atunci cand comandati, iar monitoarele dumneavoastra in
ear vor fi construite in 3 zile lucratoare.

Plasati o comanda pe site. Dupa ce plasati comanda si efectuati plata, va trebui sa va faceti mulajele si sa ni le trimiteti.

De asemenea, verificati sectiunile Instructiuni pentru mulaje si sectiunea Plati si livrare.

Din pacate, showroom-ul LXear este inchis temporar, insa te asteptam sa plasezi o comanda online.